صفحه اصلی » درباره ما » معرفی شرکت
شرکت داده پردازی تراشه کاو امروز

شرکت داده پردازی تراشه کاو امروز با نام تجاری دات کام از سال 1380 با هدف ایجاد یک شبکه گسترده توزیع تجهیزات شبکه در صنعت IT و ICT کشور فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت مفتخر است از سال 1381 با دریافت نمایندگی انحصاری محصولات دو تولید کننده بزرگ تایوانی با نام های تجاری پلانت (PLANET) و فول (FULL) در خاورمیانه ،و همچنین تجهیزات اختصاصی مراکز داده با نام تجاری کنویت (Canovate) از معتبرترین و صاحب نام ترین شرکتها، سیاست خود را برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار مشخص نماید.

امروز این شرکت با داشتن تاییدیه نمایندگی انحصاری از وزارت بازرگانی و با نگاه داشتن موجودی انبار خود در ایران برای بیش از هزار قلم از تجهیزات فعال (ACTIVE) و غیر فعال (PASSIVE) شبکه با قیمتی قابل رقابت با رقبای خود ، توانسته است هرم فروشی متشکل از سیستم نمایندگی در سراسر ایران فراهم آورد.

واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت ، آماده ارائه ضمانت های مناسب برای تجهیزات قابل ارائه شرکت بوده است به نحوی که در حداقل زمان و با تعویض کامل دستگاه معیوب ، بهترین پشتیبانی را ارائه مینماید. همچنین تیم فنی کار آزموده این شرکت با داشتن تجربه و توان فنی قابل توجه ، آمادگی آن را دارد تا در ارائه بهترین راه حل های اجرایی ، بهترین مشاوره را ارائه نمایند.

واحد اجرایی این شرکت آماده است تا با استفاده از جدیدترین دستگاه های تست (FLUKE DTX1800) وبهترین دستگاه های نصب در شبکه های فیبر نوری(CORNING LID FUSION) ، سطح حرفه ایی از خدمات اجرای شبکه را ارائه نماید.

پرتال دات کام در آدرس www.dotcom-sys.ir با پشتیبانی تیم های نرم افزاری این شرکت به صورت مداوم به روز می شود تا اطلاعات کاملی را در اختیار باز دید کنندگان خود قرار دهد. این اطلاعات که آخرین تغییرات را در رابطه با اخبار شرکت دات کام شامل می شود به صورت دوره ای برای اعضا آن ارسال می شود. بدیهی است عضویت در لیست خبر نامه دات کام ، علاوه بر اطلاع رسانی بیش از هزار قلم کالای این شرکت ، یک رابطه متقابل برای ارتباطی نزدیک تر نیز به وجود آورده است.

تنوعی بی نظیر از تجهیزات شبکه و نیاز به تغییرات به روز این تجهیزات با تکنولوژی های پیشرفته صنعت شبکه ، واحد مهندسی فروش این شرکت را همواره بر آن داشته تا با شرکت در دوره های آموزشی پیشرفته بین المللی و برگزاری سمینار های تخصصی و نیمه تخصصی برای نمایندگان و مشتریان ، بهترین پشتیبانی را به مخاطبین خود ارائه نماید. از این رو این شرکت با افتخار عضویت در انجمن حرفه ای و غیر انتفاعی بین المللی بیکسی (BICSI) سعی بر آن داشته تا با توجه به استانداردها و راه کارهای بین المللی سطح کیفی وارداتی خود را بالا ببرد.