صفحه اصلی » اخبار شرکت » رویدادها » چهارمین نمایشگاه الکامپ زنجان
elecomp zanjan small
چهارمین نمایشگاه الکامپ زنجان
تاریخ : 11 الی 15 مرداد 1395

چهارمین نمایشگاه الکامپ زنجان


چهارمین نمایشگاه تخصصی ‘الکامپ’ زنجان از ۱۱ الی 15مرداد ماه 95 در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین این شهربرگزار گردید.

در این نمایشگاه تخصصی که با محوریت کامپیوتر، مخابرات، دوربین مدار بسته، موبایل و لوازم صوتی در فضایی بالغ بر 1500متر مربع با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی از شهرهای مختلف کشور با همکاری نظام صنفی رایانه ای زنجان برگزار گردید.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، به روز شدن جامعه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارائه آخرین دستاوردها در زمینه الکترونیک و تکنولوژی های برتر دنیا و ایجاد فضای مناسب برای تسهیل ارتباط مستقیم و هرچه بهتر و بیشتر مصرف کنندگان و عرضه کنندگان این صنعت محسوب می شود.
استان زنجان قطب برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات نام گرفته است و بر این اساس تلاش های انجام شده، توسط این سازمان و سایر دستگاه های اجرایی در این بخش به جرات می توان گفت نمایشگاه الکامپ امسال جزء تخصصی ترین نمایشگاه های کامپیوتری بوده که در زنجان دایر شده است.

در این میان شرکت مهندسی زنجان سیستم نماینده شرکت دات کام نیز با حضور گسترده و فعال خود توانست موفق به دریافت لوح غرفه نمونه شبکه و امنیت شبکه چهارمین نمایشگاه الکامپ گردد.

زنجان سیستم در سه حوزه امنیت، شبکه و سخت افزار به مدت حدود ۲۰ سال است در شهر زنجان مشغول به کار می باشد و ارائه دهنده و مجری راهکارهای جامع شبکه و امنیت اطلاعات می باشد.

گالری تصاویر