صفحه اصلی » اخبار شرکت » رویدادها » سیزدهمین نمایشگاه ایپاس 2014
Epas2014
سیزدهمین نمایشگاه ایپاس 2014
تاریخ : 26 تا 29 مهرماه 1393

سیزدهمین نمایشگاه ایپاس 2014


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی (ایپاس 2014) ، 26 تا 29 مهرماه 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) سالن شبستان برگزار گردید. شرکت دات کام همچون سالهای گذشته در این نمایشگاه حضوری فعال داشت. در این نمایشگاه شرکت دات کام به ارائه طیف گسترده ای از تجهیزات Active و Passive خود از جمله ، دوربین های تحت شبکه ، مبدل ها ، سوئیچ های POE ، سوئیچ های صنعتی ، تجهیزات وایرلس و تلفن های تحت شبکه Planet ، تجهیزات پسیو Full و Leviton ، لیبل پرینتر های Brady و رک های دیتا سنتری Canovate پرداخت. شرکت دات کام با توجه به حضور همیشگی در این نمایشگاه ها و همچنین نیاز به در جریان گذاشتن مصرف کنندگان از آخرین تکنولوژی های روز  به معرفی Storage های کمپانی Asustor و همچنین رک ها و تجهیزات پسیو کمپانی Belimt پرداخت که با استقبالی گرم روبرو گردید.

این شرکت در نظر دارد ، با ارائه بهترین خدمات در زمینه فن آوری ، گامی بزرگ در جهت پیشرفت و اعتلای ایران عزیزمان بردارد.



گالری تصاویر

IMG 6-1
IMG 7-1
IMG 8-1
IMG 9-1
IMG 10-1
IMG 11-1
 

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی (ایپاس 2014) ، 26 تا 29 مهرماه 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ، سالن شبستان برگزار گردید. شرکت دات کام همچون سالهای گذشته در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.

در این نمایشگاه شرکت دات کام به ارائه طیف گسترده ای از تجهیزات Active و Passive خود از جمله ، دوربین های تحت شبکه ، مبدل ها ، سوئیچ های POE ، سوئیچ های صنعتی ، تجهیزات وایرلس و تلفن های تحت شبکه Planet ، تجهیزات پسیو Full و Leviton ، لیبل پرینترهای Brady و رک های دیتا سنتری Canovate پرداخت. شرکت دات کام با توجه به حضور همیشگی در این نمایشگاهها و همچنین نیاز به در جریان گذاشتن مصرف کنندگان از آخرین تکنولوژی های روز اقدام  به معرفیStorage های کمپانی Asustor و همچنین رک ها و تجهیزات پسیو کمپانی Belimt پرداخت که با استقبالی گرم روبرو گردید.

این شرکت در نظر دارد ، با ارائه بهترین خدمات در زمینه فن آوری ، گامی بزرگ در جهت پیشرفت و اعتلای ایران عزیزمان بردارد.