صفحه اصلی » اخبار شرکت » رویدادها » همایش نمایندگان فروش دات کام مهر93
Seminar-Tehran
همایش نمایندگان فروش شرکت دات کام
تاریخ : 1393/07/28

همایش نمایندگان فروش و پشتیبانی شرکت دات کام


در همایش سالانه نمایندگان شرکت دات کام که در شامگاه دوشنبه 28 مهرماه 93 همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ایپاس ، در سالن یاس 2 هتل استقلال برگزار گردید ، مجالی بود تا شرکت کنندگان و نمایندگان با آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه تجهیزات جدید آشنا شوند. در ابندا مدیریت شرکت به معرفی دیدگاه ها و تشریح جایگاه دات کام در بازار و ارائه برنامه های آینده این شرکت پرداختند و در انتها با معرفی دو برند جدید اقدام به معرفی و ارائه قابلیت های Storage های ، Asustor و تجهیزات پسیو Belimt نمودند.

در پایان مراسم از نمایندگان به صرف شام و اهدا هدایای یادبود ، قدردانی گردید.



گالری تصاویر

IMG 2-2
IMG 4-1
IMG 1-1
IMG 5-1
IMG 3-1
 
 

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، ایمنی و امنیتی (ایپاس 2014) ، 26 تا 29 مهرماه 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ، سالن شبستان برگزار گردید. شرکت دات کام همچون سالهای گذشته در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.

در این نمایشگاه شرکت دات کام به ارائه طیف گسترده ای از تجهیزات Active و Passive خود از جمله ، دوربین های تحت شبکه ، مبدل ها ، سوئیچ های POE ، سوئیچ های صنعتی ، تجهیزات وایرلس و تلفن های تحت شبکه Planet ، تجهیزات پسیو Full و Leviton ، لیبل پرینترهای Brady و رک های دیتا سنتری Canovate پرداخت. شرکت دات کام با توجه به حضور همیشگی در این نمایشگاهها و همچنین نیاز به در جریان گذاشتن مصرف کنندگان از آخرین تکنولوژی های روز اقدام  به معرفیStorage های کمپانی Asustor و همچنین رک ها و تجهیزات پسیو کمپانی Belimt پرداخت که با استقبالی گرم روبرو گردید.

این شرکت در نظر دارد ، با ارائه بهترین خدمات در زمینه فن آوری ، گامی بزرگ در جهت پیشرفت و اعتلای ایران عزیزمان بردارد.